Pages

05 maja 2018

two years

Cześć!
Po pierwsze - ja to ja, tylko inne konto, bo tamto miało dziadowski email.
Po drugie - ta notka będzie typowo urodzinowa, chociaż jak niektórzy wiedzą Ai kończy dwa lata dopiero za 3 dni, ale już widzę jak chce mi się pisać notkę w środku tygodnia
W każdym razie jak wiadomo sprzedaję moje dwie lalki, czyli Marzipan i Ennikę (Marzipan już sprzedana, Ennika niestety nie może znaleźć nowego domku) a moje trzy pozostałe lalki zmieniają imiona, czytaj: moja Pullipka to teraz Frea, Dal Chenille to Bree a Dal Satti to Ai.
Trochę trudno mi uwierzyć, że to już dwa lata? W sensie, gdy zaczynałam, gdy zamawiałam tego pierwszego foszka to nigdy bym nie pomyślała że będę pisać tutaj, przed Wami, przed 24 obserwatorami, że naprawdę ktokolwiek będzie to czytał i patrzył na moje zdjęcia? To niesamowite.
Myślałam, czy by nie zrobić rozdawajki z tej okazji (plus tego, że miałam urodziny niedawno) i pokazać w końcu ryja, ale tak jak to pierwsze najpewniej zrobię, tak drugiego na pewno nie w ciągu najbliższego stulecia
Także tak. Zapraszam jeszcze na Instagrama, bo jest fajny.
I na zdjęcia!
 To zdjęcie jest absolutnie moje ukochane i ulubione i je kocham, o.





No i ten, wszystkiego najlepszego, Ai!

1 komentarz: