Pages

10 czerwca 2018

dolls and plants

Myślę że tytuł właściwie idealnie opisuje dzisiejszy post.
Co u mnie? No więc Marzipan trafiła do aleks, gdzie na pewno jest jej milej niż u mnie.
No i mam nowy aparat. Niby mój prezent na urodziny, ale urodziny miałam 13 kwietnia, a doszedł dopiero w ten piątek. Na początku zupełnie się nie polubiliśmy. Zresztą, teraz też nie do końca się z nim dogadujemy, ale już jest lepiej! Głównie dzięki kochanej Marcie i Uli której nie mam jak zalinkować. Ula, co to ma być.
No i Ai ma nowego wiga. Frea i Haze czekają na Obitsu, a ja na nową lalkę, która przyjdzie w tym tygodniu! 
Na razie mam dla was 4 zdjęcia. Co o nich sądzicie? 🌸



Do napisania! 🌿
PS. Zapomniałabym wspomnieć wam o super grupie na FB, na której jestem administratorką! Jest dla wszystkich szyjących na lalki, ale też tych, którzy potrzebują kupić ubranka. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz